پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261655
۱۲ اداره شهرستان فارسان کارت زرد گرفتند
تاریخ انتشار : 1401/10/05 10:37:14
نمایش : 680
رئيس اداره گاز شهرستان فارسان گفت: در ماه گذشته ۷۰۰ مورد بازديد و پايش دما از ادارات، آموزشگاه‌ها و اماکن مذهبي توسط کارشناسان اين اداره صورت گرفته است که در اجراي اين طرح ۱۲ مورد اخطاريه به ادارات پرمصرف داده شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سهراب كريم زاده بابيان اينکه ۹۰ درصد از ادارات الگوي مصرف گاز را رعايت کرده‌اند بر لزوم صرفه‌جويي در مصرف گاز تأکيد نمودند.
 
وي با بيان اينکه صرفه‌جويي در مصرف گاز در بخش‌هاي خانگي و توليدي و صنعتي با توجه به فرارسيدن فصل سرما ضرورت دارد، گفت: صرفه‌جويي بهتر در مصرف گاز باعث خواهد شد تا در روزهاي سرد سال شاهد کاهش افت فشار گاز در استان نباشيم.
 
کريمي اظهار داشت: اهميت رعايت مصرف بهينه گاز طبيعي در سازمان‌ها در آستانه شروع فصل سرما و افزايش روند مصرف گاز طبيعي داراي اهميت فراواني بوده و با شروع پيك مصرف انرژي بخصوص گاز طبيعي از آبان ماه، رعايت مصرف بهينه انرژي به‌عنوان يك ضرورت اساسي مطرح است و رعايت الگوي مصرف بهينه گاز طبيعي در ادارات دولتي و مراکز صنعتي بسيار حساس و حياتي است.

وي ضمن تقدير و تشکر از مديران ادارات جهت همکاري با اين اداره در اجراي اين طرح، از ۱۲ مورد اخطاريه به ادارات پرمصرف خبر داد.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html